Wsparcie Klienta - FAQ

Często zadawane pytania - Wybierz kategorię i przeczytaj odpowiedź na swoje pytania

Hosting - FAQ (4)

Q:Jak zresetować hasło użytkownika panelu sterowania Plesk?

A:

1. Przejdź do witryny logowania plesk, a następnie kliknij opcję "Forgot your password". 2. Wpisz swój adres e-mail powiązany z Twoim kontem plesk, a następnie kliknij "Send". 3. Informacja dotycząca ustawienia nowego hasła zostanie wysłana na adres e-mail przypisany do...

Czytaj dalej

Q:Jak skonfigurować Let’s Encrypt SSL Certificate w Plesku?

A:

1.Przejdź do Domen i wybierz domenę, którą chcesz zabezpieczyć. Kliknij "Hosting Settings". 2. Na stronie „Hosting Settings” upewnij się, że włączona jest obsługa „SSL / TLS”. 3. Wróć do pulpitu nawigacyjnego domeny. Kliknij „Let's Encrypt”. 4. Wybierz wymagane opcje. Zalecamy wybór:...

Czytaj dalej

Q:Jak stworzyć pierwszą stronę na Plesku?

A:

Przy zakładaniu subskrypcji w Plesku twoja domena jest automatycznie dodawana do panelu. Powstała domena jest także zwana główną domeną subskrypcji. Aby móc cieszyć się swoją stroną internetową, potrzebujesz załadować jej kontent. W tym celu możesz skorzystać z usług profesjonalistów lub samodzielnie...

Czytaj dalej

Q:Jak zresetować hasło do panelu Plesk w naszym hostingu Linux?

A:

Aby zresetować hasło, przejdź do panelu logowania Plesk. Następnie kliknij  Zresetuj hasło (Forgot your password) ( Rysunek 1) Na kolejnej stronie podaj nazwę użytkownika dla którego chcesz zresetować hasło oraz przypisany do niego adres e-mail. Nazwa użytkownika może być również...

Czytaj dalej

Wróc