Wsparcie Klienta - FAQ

Często zadawane pytania - Wybierz kategorię i przeczytaj odpowiedź na swoje pytania

Konfiguracja urządzenia mobilnego (5)

Q:Dodawanie konta pocztowego do iPhona (iOS 17 – 17.6.1)

A:

Wykonaj poniższe kroki, aby dodać konto poczty internetowej: 1. Wyszukaj Ustawienia w aplikacjach. 2. Wybierz Poczta 3. Wybierz Konta 4. Wybierz Dodaj konto 5. Wybierz Inne 6. Wybierz Dodaj konto pocztowe 7. Wpisz nazwę swojej skrzynki pocztowej, adres e-mail, hasło...

Czytaj dalej

Q:Windows Phone 8

A:

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby dodać konto e-mail przy użyciu Windows Phone 8. Krok pierwszy: Przejdź do ustawień Otwórz e-mail + konta Dodaj konto Wprowadź swój adres e-mail i hasło Zaloguj się Następnie należy skonfigurować konto - przejdź do...

Czytaj dalej

Q:Android

A:

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby dodać konto e-mail przy użyciu systemu Android. Krok pierwszy: Utwórz nowe konto e-mail Wprowadź swój pełny "Adres e-mail" Wprowadź hasło dla swojego "adresu e-mail" Wybierz "Dalej" Wybierz typ konta e-mail, z którego będziesz korzystać....

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło e-mail w systemie Windows Phone

A:

Przejdź do ustawień Wybierz swoje konto Zamień stare hasło na nowe w polu "Hasło".

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło e-mail w Androidzie

A:

Kliknij w ikonę ustawień. Przewiń w dół do "Konta" i kliknij. Wybierz typ konta - w przypadku Web Solutions typ konta to Osobisty (IMAP). Kliknij  "Ustawienia konta" Wybierz swoje konto. Przewiń w dół do "Ustawienia przychodzące" i "Ustawienia wychodzące". Najpierw...

Czytaj dalej

Wróc