Wsparcie Klienta - FAQ

Często zadawane pytania - Wybierz kategorię i przeczytaj odpowiedź na swoje pytania

Zespół obsługi klienta Web Solutions świadczy szybką i profesjonalną pomoc dla wszystkich klientów. Słuchając Twoich potrzeb i uwag, jesteśmy w stanie zapewnić najwyższej jakości wsparcie przy użyciu najnowocześniejszej technologii oraz naszego doświadczenia.

Ddbamy o to, aby wszystkie usługi spełniały najwyzsze standardy jakości. Dokładamy wszelkich starań, aby szybko rozwiązywać problemy oraz minimalizować wszelkie niedogodności jakie mogą one powodować. W Web Solutions zawsze doceniamy opinię naszych klientów, dzięki którym możemy cały czas podwyższać poziom świadczonych usług. Członkowie naszego zespołu są szybcy, kompetentni i gotowi pomóc Ci na każdym kroku.

Niektóre z najczęściej zadawanych pytań, w tym definicje i samouczki, zostały opisane poniżej wraz z pomocnymi odpowiedziami które przygotował nasz zespół wsparcia technicznego. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, możesz skontaktować się z nami przez e-mail, czat lub telefonicznie.

Konfiguracja klienta e-mail - FAQ (16)

Q:Jak odbierać pocztę Web Solutions w aplikacji Outlook Online?

A:

1. Zaloguj się do konta Outlook Online, na które chcesz importować wiadomości. 2. Wybierz Ustawienia, a następnie kliknij „Wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook” 3. W sekcji „Poczta” kliknij kartę „Synchronizacja poczty e-mail”. 4. Kliknij „inne konta e-mail”. 5. Następnie wprowadź...

Czytaj dalej

Q:Jak ustawić klienta poczty systemu Windows 10?

A:

1. Otwórz aplikację Poczty systemu Windows. 2. Kliknij „Konta”, a następnie „Dodaj konto” → „Konfiguracja zaawansowana”. 3. Kliknij „Internetowa poczta e-mail”. 4. Wypełnij formularz wpisując odpowiednie dane swojego konta e-mail. Użyj tych ustawień: serwer przychodzącej/wychodzącej poczty e-mail: mail.web-solutons.dk typ konta:...

Czytaj dalej

Q:Jak odebrać pocztę Web Solutions w aplikacji Google Gmail.

A:

1. Zaloguj się na konto Gmail, na które chcesz importować wiadomości. 2. W prawym górnym rogu kliknij „Ustawienia”, następnie „Zobacz wszystkie ustawienia”. 3. Kliknij kartę „Konta i importowanie.” 4. W sekcji „Sprawdź pocztę na innych kontach” kliknij „Dodaj konto pocztowe.”...

Czytaj dalej

Q:Jak skonfigurować klienta poczty e-mail na komputerze Mac?

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami. Krok pierwszy: Otwórz klienta poczty e-mail. Z menu Mail wybierz Preferencje, a następnie Konta. Przejdź do informacji o koncie (rysunek 1) Opis: - ta opcja jest przydatna, gdy masz więcej niż jedno...

Czytaj dalej

Q:Jak skonfigurować klienta poczty e-mail Windows Mail?

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Otwórz klienta poczty systemu Windows. Z paska menu wybierz Konta. Dodaj konto e-mail (rysunek 1). Krok drugi: - poświadczenia konta: Adres e-mail: wpisz swój adres e-mail Hasło: wpisz hasło -...

Czytaj dalej

Q:Jak skonfigurować klienta poczty e-mail Thunderbird?

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Otwórz Thunderbirda. Jeśli jest to twoje pierwsze konto w Thuderbird, zobaczysz ekran jak poniżej: Aby utworzyć nowe konto, wybierz e-mail jak zaznaczono powyżej. Jeśli masz już skonfigurowane konto e-mail w...

Czytaj dalej

Q:Jak skonfigurować klienta poczty e-mail MS Outlook 2007?

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Otwórz program Microsoft Outlook 2007. Z paska menu wybierz Narzędzia (rysunek 1). Z Narzędzi wybierz Opcje (rysunek 2). Krok drugi: Przejdź do zakładki Konfiguracja poczty (1 krok) i otwórz konta...

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło do poczty e-mail oraz serwer poczty wychodzącej (SMTP) w programie Mac Mail?

A:

Kliknij menu Mail i wybierz Preferencje. Kliknij przycisk Konta w górnym pasku ikon. Wybierz konto, dla którego chcesz zmienić hasło. Zmień hasło w polu Hasło. Znajdź sekcję o nazwie "Serwer poczty wychodzącej (SMTP)". Po prawej stronie znajduje się wyskakująca lista....

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło do poczty e-mail oraz serwer poczty wychodzącej (SMTP) w programie MS Outlook 2013?

A:

Kliknij konto prawym przyciskiem myszy i wybierz "Właściwości konta". Upewnij się, że wybrałeś poprawne konto e-mail. Kliknij przycisk "Ustawienia konta" i wybierz opcję "Ustawienia konta ...". Wybierz odpowiednie konto e-mail i kliknij przycisk "Zmień ...". W razie potrzeby możesz zastąpić...

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło do poczty e-mail w programie Thunderbird?

A:

Przejdź do zakładki "Zabezpieczenia", następnie wybierz zakładkę "Hasła" i kliknij przycisk "Zapisane hasła ...". Na liście znajdź dwie pozycje z Twoim loginem e-mail. Zauważ, że pierwszy zaczyna się od "imap", a drugi z "smtp". Możesz je wybrać, przytrzymując klawisz CTRL...

Czytaj dalej

Ustawienia konta Webmail (4)

Q:Jak skonfigurować limit wysyłanych wiadomości?

A:

W celu ograniczenia nadużyć skrzynek pocztowych przez spamerów, wszystkie konta użytkowników posiadają dzienny limit poczty wychodzącej. Jeśli chcesz wysyłać więcej poczty, na przykład biuletyny itp., Możesz zwiększyć limit poczty, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami. Ważne: aby zmienić dzienny limit, musisz...

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło?

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Zasady dotyczące haseł: - Minimalna długość hasła: 8 znaków - Co najmniej jeden znak dużego formatu - Co najmniej jeden znak numeryczny - Hasło nie powinno zawierać nazwy użytkownika ani aliasu Możesz...

Czytaj dalej

Q:Zapomniałeś hasła?

A:

Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować, ale tylko wtedy, gdy wcześniej został skonfigurowany alternatywny adres e-mail w panelu użytkownika. Krok pierwszy: Kliknij tutaj, aby otworzyć webmail: https://mail.web-solutions.dk Wybierz Resetuj hasło (rysunek 1) Wprowadź adres e-mail i kod zabezpieczający. Działa...

Czytaj dalej

Q:Jak dodać alternatywny adress e-mail?

A:

Aby włączyć opcję "zresetuj hasło", musisz skonfigurować alternatywny adres e-mail. Krok pierwszy: Kliknij tutaj, aby otworzyć webmail: https://mail.web-solutions.dk Krok drugi: Zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła (rysunek 1) Przejdź do ustawień konta użytkownika (w prawym górnym rogu na...

Czytaj dalej

Konfiguracja urządzenia mobilnego (9)

Q:iPhone 8 iOS 12

A:

Aby skonfigurować swój telefon iPhone z systemem operacyjnym iOS 12 postępuj zgodnie z następującymi instrukcjami. Pierwszy krok Z ekranu startowego wybierz Ustawienia. Następnie przejdź do Hasła i Konta. Wybierz opcję Dodaj konto. Wybierz typ swojego konta e-mail. Aby skonfigurować pocztę do...

Czytaj dalej

Q:Windows Phone 8

A:

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby dodać konto e-mail przy użyciu Windows Phone 8. Krok pierwszy: Przejdź do ustawień Otwórz e-mail + konta Dodaj konto Wprowadź swój adres e-mail i hasło Zaloguj się Następnie należy skonfigurować konto - przejdź do...

Czytaj dalej

Q:iPhone 5 iPhone 4

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Na ekranie głównym wybierz Ustawienia Następnie wybierz opcje Mail, Kontakty, Kalendarz W sekcji Konta wybierz Dodaj konto ... Wybierz typ swojego konta e-mail. Aby skonfigurować pocztę do pracy z Web...

Czytaj dalej

Q:Android

A:

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby dodać konto e-mail przy użyciu systemu Android. Krok pierwszy: Utwórz nowe konto e-mail Wprowadź swój pełny "Adres e-mail" Wprowadź hasło dla swojego "adresu e-mail" Wybierz "Dalej" Wybierz typ konta e-mail, z którego będziesz korzystać....

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło e-mail w aplikacji Mail (iOS7 / iOS8)

A:

Przejdź do zakładki "Ustawienia". Przewiń w dół i wybierz opcję "Poczta, kontakty, kalendarze". Wybierz konto e-mail, dla którego chcesz zmienić hasło. Wybierz opcję „Konta” W "Hasło", usuń stare hasło i wpisz nowe. Po zakończeniu użyj przycisku "Gotowe".

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło e-mail w systemie Windows Phone

A:

Przejdź do ustawień Wybierz swoje konto Zamień stare hasło na nowe w polu "Hasło".

Czytaj dalej

Q:iPhone 6

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Na ekranie głównym wybierz Ustawienia Przewiń w dół i wybierz opcję "Poczta, kontakty, kalendarze". W sekcji Konta wybierz Dodaj konto ... Wybierz typ swojego konta e-mail. Aby skonfigurować pocztę do...

Czytaj dalej

Q:iPhone 7

A:

Aby wprowadzić zmiany, postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej. Krok pierwszy: Na ekranie głównym wybierz Ustawienia Następnie wybierz Poczta W sekcji Konta wybierz Dodaj konto ... Następnie wybierz Dodaj konto pocztowe Krok drugi: Wpisz swoje imię i adres e-mail. Pamiętaj o...

Czytaj dalej

Q:Jak zmienić hasło e-mail w Androidzie

A:

Kliknij w ikonę ustawień. Przewiń w dół do "Konta" i kliknij. Wybierz typ konta - w przypadku Web Solutions typ konta to Osobisty (IMAP). Kliknij  "Ustawienia konta" Wybierz swoje konto. Przewiń w dół do "Ustawienia przychodzące" i "Ustawienia wychodzące". Najpierw...

Czytaj dalej

Wysyłanie poczty do SMTP Relay wraz z uwierzytelnianiem (4)

Q:Jak wysyłać wiadomości e-mail z SMTP Auth w WordPressie

A:

Istnieje proste rozwiązanie do wysyłania wiadomości e-mail z systemu CMS WordPress do wychodzącego serwera SMTP z wykorzystaniem uwierzytelniania. Zainstaluj najnowszą wersję następującej wtyczki z kolekcji wtyczek do WordPress.org: WP Mail SMTP (lub pobierz wersję 0.9.5 tutaj) skonfiguruj ją za pomocą...

Czytaj dalej

Q:Jak wysyłać wiadomości e-mail z SMTP Auth w Joomla

A:

Istnieje wbudowane rozwiązanie do wysyłania wiadomości e-mail z systemu CMS Joomla do wychodzącego serwera SMTP z wykorzystaniem uwierzytelniania. Aby rozpocząć, zaloguj się w obszarze administracyjnym swojej witryny i przejdź do konfiguracji globalnej. Wewnątrz globalnej konfiguracji przejdź do zakładki "Serwer". Znajdź...

Czytaj dalej

Q:Jak wysyłać wiadomości e-mail za pomocą SMTP Auth? Przykład PHP

A:

PHP mail () zazwyczaj nie pozwala na używanie zewnętrznego serwera SMTP i nie obsługuje uwierzytelniania SMTP – a jest to wymagane przez wiele serwerów pocztowych dzisiaj, m.in. nasze. Aby połączyć się z naszym wychodzącym serwerem SMTP ze skryptu PHP za...

Czytaj dalej

Q:Jak wysyłać wiadomości e-mail za pomocą SMTP Auth? w technologii .NET

A:

Poniżej znajduje się w pełni działająca implementacja metody, za pomocą której można wysyłać maile. Wystarczy zmienić wartości, np. "User@domain.tld" na adres e-mail, z którego chcesz wysłać wiadomość, podać swoje hasło i zdefiniować adresata. Możesz zauważyć, że inne przykładowe części kodu...

Czytaj dalej

Płatność i finanse (1)

Q:Jak zapłacić fakturę za pomocą karty kredytowej (moduł płatności on-line firmy Epay)

A:

Kliknij link znajdujący się pod punktem nr 1   Zaloguj się do panelu klienta, używając loginu i hasła Kliknij zakładkę "Faktury" w panelu nawigacyjnym Wybierz opcję "Zapłać", aby zapłacić fakturę Potwierdź szczegóły płatności i wybierz preferowaną metodę płatności Wybierz płatność...

Czytaj dalej

Inne pytania (1)

Q:Jak połączyć się z serwerem FTP Web Solutions za pomocą klienta FTP FileZilla?

A:

Aby zarządzać swoimi plikami za pośrednictwem naszego serwera FTP, potrzebujesz klienta FTP zainstalowanego na twoim komputerze. Pozwoli to przeglądać pliki i przesyłać lub pobierać je. Jest to najprostszy i najbardziej niezawodny sposób przeniesienia witryny do katalogu serwera i opublikowania go....

Czytaj dalej

Hosting - FAQ (4)

Q:Jak zresetować hasło użytkownika panelu sterowania Plesk?

A:

1. Przejdź do witryny logowania plesk, a następnie kliknij opcję "Forgot your password". 2. Wpisz swój adres e-mail powiązany z Twoim kontem plesk, a następnie kliknij "Send". 3. Informacja dotycząca ustawienia nowego hasła zostanie wysłana na adres e-mail przypisany do...

Czytaj dalej

Q:Jak skonfigurować Let’s Encrypt SSL Certificate w Plesku?

A:

1.Przejdź do Domen i wybierz domenę, którą chcesz zabezpieczyć. Kliknij "Hosting Settings". 2. Na stronie „Hosting Settings” upewnij się, że włączona jest obsługa „SSL / TLS”. 3. Wróć do pulpitu nawigacyjnego domeny. Kliknij „Let's Encrypt”. 4. Wybierz wymagane opcje. Zalecamy wybór:...

Czytaj dalej

Q:Jak stworzyć pierwszą stronę na Plesku?

A:

Przy zakładaniu subskrypcji w Plesku twoja domena jest automatycznie dodawana do panelu. Powstała domena jest także zwana główną domeną subskrypcji. Aby móc cieszyć się swoją stroną internetową, potrzebujesz załadować jej kontent. W tym celu możesz skorzystać z usług profesjonalistów lub samodzielnie...

Czytaj dalej

Q:Jak zresetować hasło do panelu Plesk w naszym hostingu Linux?

A:

Aby zresetować hasło, przejdź do panelu logowania Plesk. Następnie kliknij  Zresetuj hasło (Forgot your password) ( Rysunek 1) Na kolejnej stronie podaj nazwę użytkownika dla którego chcesz zresetować hasło oraz przypisany do niego adres e-mail. Nazwa użytkownika może być również...

Czytaj dalej